Tisdag

Och jag är mitt uppe i min "alla lärare sätter alla prov på samma dag" dag. Jag har hade del 1 av 4 redan 8.10 imorse, och såklart kommer jag försent till den lektionen. Att jag fick stressa de sista 20 minutrarna med min engelska uppsats kommer nog förbättra resultatet - not. Äh, ingenting att hänga läpp för eftersom vi små kottar som har ljud lyckades skjuta upp ljudprovet för typ 5e veckan i rad kanske. Alltså har jag i stort sett redan bränt 2 av 4 prov nu, och om 30 minuter har vi del 3 - matteprovet. Det är sista provet innan nationella och det skulle kännas ganska mysigt om man fick godkänt på det. Jag tror jag aldrig har pluggat till ett matteprov så mycket förut, och egentligen borde jag skriva det sista på mitt retorik tal istället för att skriva blogg.
Önska mig lycka till istället på de resterande två omgångarna jag har kvar, och att jag och Niki inte ska sjabblar bort oss totalt när vi besöker vlt huset klockan fem!

/R

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

göra prov i skolan och sedan hem och träna och blogga :D

2009-03-31 @ 21:04:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0