Tisdag

Egentligen har jag inte tid att skriva blogg just nu, men det kändes mycket roligare att dela med mig av mitt intressanta liv för hela världen, än att hitta argument mot abort till vårt tal i retorik som ska vara klart nästa vecka. Det är inte klokt vad dom kör med mig. På en dag ska jag (och de flesta andra) ha en engelska skrivning, ett ljudprov, ett matteprov och sen det här talet som ska vara åtminstone 3 min långt. JA! Jag bara längtar...
En tröst är ett det är VIK - Leksand ikväll. Leksand, som toppade allsvenskan med i alla fall över 90 poäng, är hittills poänglöst i kvalserien så jag tror jag nästan vågar hoppas på en seger ikväll. Sen är ju VIK ett förbaskat upp-och-ner lag, så man vet aldrig vad dom har för överasskningar! Men jag tycker om dom i alla fall, eller åtminstone för det mesta.

Nu måste jag och Hanna börja pallra oss tillbaka till klassrummet, annars ryker våra grejer som ligger kvar och skrotar (fast retorik boken får gärna brinna upp).
Nej, retorik är egentligen inte så farligt, bara otroligt segt.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0