Sådär, dagens outfit 25 mars!

Bilderna är typ sämst ja.
Kofta - Gina Tricot
Skjorta - H&M
Linne - Gina Tricot
Jeans - Nya Thulins

För övrigt har jag lite bilder från hur min dag har sett ut idag. Väldigt mycket socker måste jag säga.

Men den största sockerkicken var nog min träff med min älskade lilla sockerbit Elli.
Såna vänner växer inte på träd!

Nej, nu ska jag komma någon vart i min engelska bok för att sedan sova och ladda inför Stockholm imorn!
Sen hoppas jag verkligen inte att någon har glömt bort att det är våffeldagen idag!

/R

Kommentarer
Postat av: erica*

det där chokladiga med grädde eller vad det nu är ser väääääldigt gott ut :D:D

2009-03-26 @ 10:51:53
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0