Plötsligt händer det

Jag vet inte vad det var med mig igår, och jag vet att inlägget inte blev det bästa. Ber så mycket om ursäkt, eller nej, det orkar jag inte. Det blev som det blev helt enkelt.

Nu har humöret kommet en liten bit på vägen till topp, men inte riktigt.
Bakom mig just nu sitter treorna och snackar om 100 dagars festen ikväll. Gosh, ibland vill jag också bara ta studenten! Men samtidigt inte, jag tror min ångest för studenten 2010 är väldigt mycket större än längtan till det. Blä, jag vill inte bli stor. Ibland ser jag mig fortfarande som 14 år (enligt min syn på världen, förhoppningsvis INTE i mognaden), det var en mysig ålder det.

Men men, nu är det dags att hjälpa Miranda (och mig själv) med uppsatsen om reklamens historia. Måste vara det roligaste på länge va! *jubel*
Nej, reklam kan ta sig.

/R

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hihi, taack (a) :)

2009-03-06 @ 10:23:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0