Onsdag

Det här har nog tillhört en av de segaste onsdagarna i världshistorien, och klockan är bara 13.20! Helt sjukt hur seg jag kan vara i huvudet, eller hur seg vår rörlig bild lektion var idag. I vanliga fall brukar det gå ut på att skriva manus, filma, redigera, skriva manus, filma, redigera osv. Nej men idag skulle vi avbryta allt som hade med manus, film och redigering att göra och gå igenom hur något program som heter after effects fungerade. Något som jag inte fattade ett dugg av, heja. Att jag mår illa och tror att jag kommer kräkas när som helst gör inte saken bättre. Sjuk? Nej, jag tror inte det.

Men jag får försöka sluta deppa och look on the bright side of life. Förutom att jag snart ska få fika med min lilla söta (väldigt blonda) vän Elli så bär det av till Stockholm imorn för några medie tvåor, nämligen oss som vann någon av kategorierna i tvåornas projekt för drygt två månader sen. Om ni råkar ha lite funderingar vad tvåornas projekt är för något rabalder så är det bara att klicka in på den gamla bloggen http://theholycrap.blogg.se och kika.
Vad vi ska hitta på in the big town har jag inte orkat ta reda så mycket på, mer än att vi har 50 minuters fritid, 1 timmes lunch och att vi ska besöka Aftonbladet. Kunde varit roligare - kunde varit tråkigare. Målet med dagen är i alla fall att jag inte ska försova mig och missa bussen som går 08.30, my gosh.

På tal om ingenting, så tänkte jag börja med "dagens outfit" framöver. Sen om jag kommer orka göra det varje dag, eller ens någon mer gång efter den här, är en helt annan sak. Dock får ni vänta tills jag kommer hem, eftersom jag nu måste stressa mot bussen från skolan.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0