Måndagshumör


Jag orkar verkligen ingenting idag.
Jag orkar inte blogga, för det känns typ helt totalt värdelöst att ens fortsätta med det.
Jag orkar inte att jag har något typ av prov i varenda ämne jag har imorn.
Jag orkar inte att matten ska vara så himla krånglig!!!
Jag orkar inte att vi har 1000 saker i skolan.
Jag orkar inte att jag inte fattar någonting av något.

Och det är bäst för VIK att dom vinner ikväll mot Södertälje, annars är den här dagen bara helt åt helsike.

Ja, nog är det måndag allt. Men för att få det här inlägget att låta lite mer positivt så såg vi en riktigt bra film idag i skolan, "Thank you for smoking". Handlade om en man och ett företag som gick ut och övertalade människor att rökning tydligen inte alls var farligt för hälsan. Det som däremot är ett stort minus med filmen var att vi direkt fick en uppgift som är bra att göra så snart som möjligt. Japp, denna vecka kommer Rebecca leka pluggis som bara den! Och apropå plugg, så måste jag finslipa på mitt tal som jag ska redovisa imorn innan det börjar bli dags att pallra sig mot ABB Arena för att möta upp Johanna och Danielle. Som sagt, VIK måste vinna! Men har vi tur så kanske räcker det med flickornas sällskap för att bättra på mitt humör. Det är då inte omöjligt i alla fall!

/R

Kommentarer
Postat av: erica*

HEJA VIK :D

2009-03-30 @ 18:12:14
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; jajjemensan ;D

göra imorn då?

2009-03-30 @ 18:30:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0