Let it snow


Jag måste nog vara galen, och antagligen den enda människan i vårt avlånga land just nu, som bli glad av att vakna upp till sånt här väder. Förra veckan höll snön på att smälta bort, men igår kom åter igen ett nytt lager. Rebecca glad, Rebecca, glad, Rebecca glad.

För övrigt har nog det här varit den segaste måndagen på länge. Skolan var seg och maten var äcklig = Rebecca sur. Men så fick jag min snickers, riktigt tjockis här. Får mig och tänka på Hannas incident med "Chokladtanten" idag, var längesen jag garvade så mycket när jag fick sms av henne (det är liksom Hanna vi snackar om...). Nej gumman, jag driver. Gå inte hem och skär dig.

Apropå Hanna aka "The King" (?), så är hon här nu till råga på allt. Vi, eller rättare sagt bara jag eftersom festivaljobb.se fick lust att sega ner sig, har anmält mig som funktionär till Siesta! Festivalen i Hässleholm den 28-30 maj. Mer kan jag inte säga så mycket om den, eftersom jag inte vet så mycket mer än att att det är just en festival, som tyvärr råkar ligga i Skåne. Trots det ser jag faktiskt fram emot det! Några dagar utomlands med Hanna är inte helt fel, "nu är det bara att hoppas på att vi får jobbet" (Hannas anmärkning).

Tills vidare ska vi fortsätta öva in vår skånska, sen ska jag nog börja pallra mig bort mot Konsum där en Anton så snällt står och väntar på mig.

/R

Kommentarer
Postat av: erica*

asså jag blir väldigt VÄLDIGT besviken om det är snö när jag kommer till västerås! jag förväntar mig solsken och plusgrader! annars åker jag hem igen! <3

2009-03-23 @ 21:58:29
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0