Larsa

Jag har aldrig varit ett stort fan av Lars Winnerbäck, för att inte tala om att jag inte kunde en enda låttitel till hans låtar tidigare. Men jag kommer ihåg senast på Linns fest då någon liten filur tog tag i närmaste gitarr och spelade "Kom änglar" på den. Att låten hette så fick jag veta senare, men just då när jag inte ens visste att det var en larsa-låt blev jag helt såld (sen kan det ju också bero på att gitarristen för kvällen var hur bra som helst). Mer brydde jag mig i alla fall inte, utan jag nöjde mig med att tycka att låten var bra
För drygt en vecka sen lyckades jag äntligen få tag i den, och nu kan jag inte sluta lyssna. Folk tror väl jag är helt efter som aldrig ens hade hört talas som den tidigare, men jag har kommit fram till att efterbliven är nog min starkaste sida!

/R

Kommentarer
Postat av: erica*

hahah du är nog lite efterbliven :D <3 och det menar jag på det snällaste sättet möjligt!!!

2009-03-10 @ 11:00:12
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0