Snel hest

Mr. P och Miss Jag ute på promenad.

Och vi är söta, så det så.

Happ, lovet börjar gå mot sitt slut och imorn börjar skolan igen. Inte precis något jag ser fram emot och jag hade gärna velat ha några lediga dagar till på mig att inte göra någonting alls på. Det skulle behövas, med tanke på att jag stundtals har känt mig som en duracellkanin under den senaste veckan. Men att detta sportlov har varit ett av de roligaste på länge är något jag och Danielle kom överens om idag. Jag som trodde jag skulle ha gott om tid att bara ligga och fundera över hur spännande livet är dessa dagar, stort nono på det. Och jag får nog tacka Duracell-Dannie, Ankyspanky och Snuskiga Rusk Jåjje att detta sportlov har blivit som det blivit.
En puss till fröken Thunberg också för att hon är söt.

Nu tänkte jag sitta och nörda vid datan några (lr väldigt många) minuter till, sen är det dags för parlamentet och en dejt med kudden för min del.

Pyss /R

Kommentarer
Postat av: erica*

haa haa jag har lov i en vecka till ^^

pyss <3

2009-03-01 @ 20:43:52
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0