Hektiskt söndagsförmiddag

kl. 11.00 - teori för småbarn
kl. 12.00 - teori för småbarn
kl. 14.00 - hockey

Och efter kl 18.00 så är jag på väg till Ducky för en another sleep over time. Som grädden på moset har jag även bara 3 timmars sömn bakom mig, och om jag ska vara ärlig kommer det nog inte bli många timmars sömn inatt heller. Inte om jag känner mig själv och min anka rätt. Men trevlig kväll/natt/morgon (sak samma) var det! Dagens trötthet är värt det om man säger så.
Malena/operatanten vann också melodifestivalen igår. TACK! Jag hade börjat grina om Caroline af Bläglas vann, vilket hon var väldigt nära på att göra. Plus att jag tror nog att denna opera skulle kunna långt. Liksom, varför inte? Europa vill nog ha någonting annorlunda. Antingen blir det flipp, eller flopp.

/R
(jag har glömt nämna det, men vik vann i fredags :m)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0