Gästbloggning a lá Anton

Jag heter Anton alias "Fylle Anton" hehe. 92an orkar inte blogga så jag bloggar åt henne :P
Ja idag har jag gått till skolan igen.... köpte cola med fredrik på ica fett gott :D kom just på att jag har en kvar i ryggsäcken , åhh neeej det där skulle jag aldrig skrivit.... :( nu sprang Rebecca iväg och tänkte sno den :(
Aja har snart två prov i psykologi :S fett jobbigt ..... Hoppas åh neej nu fick jag inte skriva mer om mitt o intressanta liv för rebecca hahahah så nu ska jag skriva om mina känslor för rebecca :P

Ja Rebecca alias "92an" träffade jag för första gången när jag började på Wenströmska gymnasie så fort jag hörde hennes namn ropas upp i aulan i augusti tänkte jag vilket sött namn :)
Sen i klass rummet då jag första gången fick syn på henne höll jag på  att svimma :o
Hon utstrålade en sån vacker aura så det var inte sant , hennes kurvor var perfekta och jag visste inte vad jag skulle säga då hon kom fram till mig..... Och nu nästan två år senare har jag fortfarande inte fått henne men jag jobbar på det ;)
Puss på dig min blogg (eller Rebeccas) hehe nu ska vi snart se Fredrik sjunga i aulan hej svejs :) <3<3


Kommentarer
Postat av: erica*

hahahah snäll du är becca som tvingar stackars oskyldiga personer att skriva snälla saker om dig ;) <3<3

2009-03-03 @ 21:19:04
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: Fredrik

hahah du får gästblogga oftare:D speciellt om dina "riktiga" känslor.

2009-03-04 @ 00:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0