Fredag


Hjälp
, dagarna bara flyger förbi nu för tiden! Kändes som om det nyss var äckelmåndag och en ny start på veckan. Nu däremot börjar v. 11 lida mot sitt slut och helgen är ett faktum istället för en önskan. Och på tal om ingenting, så körde vi innebandy på idrotten idag och fy fasiken vad roligt det var! Jag har varit helt anti den sporten jag vet inte hur länge, men nu krigade jag för att få den där förbaskade bollen i det lilla trånga målet. Blod, svett och tårar, så kändes det nästan, haha.
Nu, 6 timmar senare, har jag fortfarande inte fått all energi tillbaka i kroppen, men det är väl så det ska vara antar jag. Men trots min stora energiförlust så tänkte jag ändå dra på High Life i Växhuset kl 8. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad High Life är för något, men det är väl som Non Stop skulle jag tro, fast mycket större.

Just nu väntar jag bara på att Hanna ska pallra sig hit, sen blir det att hämta upp Ankan på vägen. Men först en snabbis i duschen! (jaja....)

Mitt nyaste inköp som skedde idag efter en stadsrunda med Miranda, soet om du frågar mig.
Kappahl - 199:-
/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

Den var sötig :) <3

2009-03-13 @ 22:24:05
URL: http://baradaniela.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0