Blogg a là Duck's place

Yesbox, sitter hemma hos min kära anka nu efter att ha spenderat natten på hennes lovely soffa, som jag är otroligt kär i. Anledningen är att busungen är helt ensam i lägenheten och inte vågar ta sig igenom natten helt själv. Såklart jag är fin vän som ställer upp, speciellt när det erbjuds godis här borta!

Igår hände ingenting speciellt. Jag och Ankan drog till Non Stop där vi umgicks med Elli, Amanda och Jonte trots att de flesta verkade helt off efter en lång intensiv skolvecka. Idag däremot bär det av till Stockholm igen för min del (kommer snart bli stammis där). Planerna för dagen är nämligen att jag m. familj ska hälsa på systra mia, Jonas och lilla Ellabus in Nacka. Jag har längtat efter att se den lilla gullungen ända se jag fick veta att hon kommit till världen för drygt två veckor se. Och ikväll kommer det flockas många kamerablixtrar runt henne, det kan jag nästan lova!

För övrigt hoppas jag också att ingen har glömt bort att det är Earth Hour kl 20.30 - 21.30 ikväll. Jag vet en som kommer vilja släcka ljusen hos sig, dvs om Marie och Jonas tillåter det att vara totaltsläckt i deras lägenhet. Fast vid närmare eftertanke så kommer dom nog inte ha så mycket att säga till om. Nej, en timme släckt för klimatet, det är väl inte för mycket begärt heller?

Nu måste jag börja fixa mig, för om 20 min kommer mina päron och hämtar upp mig för att påbörja resan mot Stockholm. Och jag sitter här fortfarande i pyjamaskläder...

/R

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-29 @ 14:52:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0