Aunt R

Alla som kallar mig liten (för att min årgång råkar vara 1992 medans alla andras i klassen är -91) kan slänga sig i väggen. Jag har nämligen intagit min nya roll i samhället och gått från "den lilla 92an" till att bli moster och stor! Precis. Kl. 14.40 igår födde min snart 30-åriga storasyster sin lilla Ella. Gullig systeryster som jag har så mms:ar hon en bild på det nya underverket när hon endast är drygt 2 timmar gammal. Var nog det sötaste på länge, och kan ju säga direkt att hon brås på sin moster, haha! den 28e mars bär det av mot Stockholm, och då tänker jag gosa med den lilla gullungen som bara den hela dagen!

Och på tal om ingenting, så har jag ljud-prov (eller "test" som vår lärare säger, enbart för att få det att låta snällare antar jag) imorgon. Vi skulle egentligen haft det förra veckan som sagt, men fick skjuta upp på det tills imorn. Men har jag pluggat något trots den extra veckan? Nej... det där med att ta tag i pluggande inte min grej. Men jag har i alla fall läst det jag ska i engelska boken, bättre än ingenting.

Innan jag sätter punkt tänkte jag bjuda på en "fin" video. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den, mer än att det är en barnversionKevin Rudolf ft. Lil' Wayne's Let it rock. Vacker eller inte, välj själv. Flummig kanske, eller misslyckad. Äh, nu blir det punkt.

/R


Kommentarer
Postat av: kung nilla!

haha, tant becca :'D vad gulligt!

2009-03-18 @ 18:08:23
URL: http://allagillarnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0