Kör hårt

Vaknade precis upp efter en väldigt skön powernap, men känner mig ändå inte helt kry i huvudet än. Borde nog egentligen låta alla hjärnceller få vakna till liv ordentligt innan jag börjar sitta här och skriva, men äh vi kör hårt i alla fall!
Förutom att det skriker "I behov av dusch" om mig så känner jag hur sömnbristen åter igen tynger ner som en sten i huvudet efter ännu en natt ute på Västerås Mälarcamping. Jag som trodde att jag och Ankan skulle sluta upp hemma i hennes soffa, framför en film med massor av chips och päronsoda efter vårt väldigt korta kvällsdopp (we did it!), fick fel. Det blev istället till att kuta mot bussen till campingen och där börja vårt långa (halvt sömnlösa) "natt-äventyr". En sammanlagd sömn på 30 minuter är sällan någon hit, men ändå tyckte jag att huvudet kändes någorlunda pigg på vad som hände morgonens första timmar. Fram tills drygt jag och Ankan kommit hem och någon tycktes dra ur batteriladdaren helt för oss. "Hej och godnatt!" blev det helt enkelt. Nu lär det dock inte bli någon mer husvagns visit på ett tag, då camping-gänget har tackat för sig. Och jag&Ankan har tackat dom för två trevliga nätter! *Bugar & Bockar*

Nu ska jag gå och försöka få liv i Sleeping Beauty borta i soffan och sedan cykla hem till mig för en efterlängtad kalldusch (hjärta). Klockan fem blir det, som enligt planerna, Scrubs maraton hemma hos Hanna och sedan kommer de resterande delarna av kvällen gå ut till att SOVA (hjärta igen). Mys-sliten söndag med andra ord! =) För visst är det söndag?

/R

Kommentarer
Postat av: hanna

som gamlingen idag, är söndag idag?vad är det för dag idag? visst är det söndag idag? NEJ Förihelvete tant! Det är måndag för TREDJE gången!

2009-07-20 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0