Stor diss till vädret!

För bara lite mer än en timme sen sken solen så fint över trädtopparna och det såg ut som det skulle bli en fin kväll. Icke. Just nu är det enda jag ser ett stort grått moln över himlen som det bara skriker regn om. Dock har det hittills varit uppehåll, och jag hoppas att det kommer fortsätta vara det! För jag och Ankan vill fullfölja vår plan med kvällen, nämligen att ta ett kvällsdopp! Inte tänker jag ge den en diss för att ett dumt moln kom ivägen, då får vi åtminstone stranden för oss själva, haha. Vart kvällen för oss senare är hittills en gåta, men blir vädret värre så kommer den nog inte föra oss speciellt långt. Äh, vi märker vart jag vaknar upp imorn!

Nu ska jag fortsätta packa ihop badgrejerna lite, sen sticker jag för att möta upp Ankan. Ha en trevlig kväll! =)

/R


Kommentarer
Postat av: aanneliii

Fin blogg du har !

Jag har nyss skaffat en blogg!

Spana in :) det skulle vara kul om du skrev en liten kommentar också <3



2009-07-21 @ 21:06:22
URL: http://rediculous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0