Stop pressurin' me

Mitt i veckans alla händelser så har jag kommit på mig själv med en sak. Efter Michael Jacksons död så har jag letat fram en hel del av hans låtar på Spotify som jag har lyssnat på om och om igen, och jag kan säga att det är många fler än en som jag tyckt har varit bra! En låt har jag fastnat för speciellt och det är låten MJ gjorde tillsamans med sin syster, Janet Jackson. Fråga mig inte varför jag börjat tycka om just den så mycket, men jag antar att det ligger något i både rytmen och texten som får den att bli så bra.

OBS! Högt ljud.


You tell me I'm wrong
Then you better prove you're right
You're sellin' out souls but
I care about mine
I've got to get stronger
And I won't give up the fight

Själv ska jag börja fixa mig nu, bye!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0