Soligt värre

Jag tror jag smäller av. 34 grader varmt visar termometern! Känns nästan lite som utomlandsvärme, så vem behöver södra Europa nu egentligen? Jag spenderade denna galet varma dag ute på Löga med Ida , eftersom Mirren fick förhinder av något slag, och har både solat och badat för sista gången denna vecka antar jag. Imorgon ska det nämligen regna, i alla fall på förmiddagen. Snyft, kommer sakna denna Malta värme! Fast kan nog också vara skönt att ta paus från solen ett tag, åtminstone tycker nog mitt kräftröda ansikte det... Ehe.

Nej, nu måste jag springa och fortsätta med maten. Sedan blir det att cykla över till Hanna-panna för att vandra ner på stan och kolla in Power Meet och alla bilar. Men innan dess tänker jag slöa i mitt svala rum framför tvn och äta min efterlängtade mat (*kurrkurr* i magen).

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0