Skruttpelle är hemma!

Nog för att han har hunnit vara hemma från sitt sommarbete sen i söndags, men idag var det första skötdagen med Pelle på över 4 veckor för min del. Here we go again! Jag är fast med hästen de närmaste elva månaderna framöver. Nejdå, absolut ingenting jag sörjer. Jag tycker väldigt mycket om denna snela hest, veldigt mycket! =)
Någonting jag däremot inte är så glad över är att jag fick säga hej då till min skruttpappa idag. Han ska nämligen ut med den där dumma segelbåten och kommer inte hem förrän den 14e augusti - tidigast. Så nu kommer jag och mammsen ha huset för oss själva ett tag. Skönt det kanske, men jag kommer sakna mitt päron till farsa i alla fall! Buhu.

Nu är jag nyligen hemkommen efter att ha tagit en ridtur med Roberta i solnedgången. Kan nog vara bland det bästa att spendera en solig kväll på, sitta på hästryggen och bara njuta av tillvaron. Mee like. Ska fortsätta leta rätt på någon filur som vill hitta på något resten av kvällen. Har hunnit vara hemma i 30 min och är redan uttråkad, my gosh...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0