Schizofrenia väder

Jag märker på mig själv hur jag blir sämre och sämre på att uppdatera (okej, sååå illa är det inte än), men datorn/blogg är inte prioritering nr 1 precis. Tänka sig att jag har ett liv bortom dataskärmen också, is that possible..? Nåväl.
Igår kväll efter att Matildus och Danielus hade varit förbi på en god grillad "lunch" och en fin pratstund så tog jag cykeln och begav mig mot stan. Där borta hade jag nämligen bestämt träff med min söta vän Natahlie, och om vi pratade! Efter en veckas semester fanns det tydligen väldigt mycket att prata om, haha.

Idag då? Jo, vid lunch när solen låg och stekte på så fint var jag på Löga tillsammans med Ida och Tobbe. Det var väldigt skönt att äntligen kunna få ligga vid vattnet igen för att bada och sola! VLT hade förutspått att det skulle bli sol hela dagen, men nu jag vet inte riktigt om jag kan hålla med den prognosen. Kan ju säga att utanför mitt fönster just nu finns ingenting annat än massa trista, gråa moln. Blä, man kan knappt tro att det var strålande sol för bara några timmar sen. Så som det ser ut just nu blir det nog bara en hemma kväll för min del, så himla trist! Om någon har något bättre förslag så är jag inte sen på att lyssna! I'm just one call away.

Nej nu tänkte jag signa ut, men innan dess bjuda på en låt (jag är inte direkt den första som har lagt upp den på min blogg kan jag ju säga, men ändå). Låten får mig att tänka tillbaka på den riktiga värmen, och på varma, mysiga sommarkvällar. Ja, inte en kväll som denna med andra ord... Enjoy!


/R

Kommentarer
Postat av: wian

yes , äntligen någon som inte klagar på mina låtar :D

2009-07-15 @ 21:11:14
URL: http://wianismail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0