Rubrik?

Jag är utpumpad och mina knän har halvt gott sönder. Vem kunde tro att raca ner för de långa ruschkanorna på Lögarängsbadets utomhusbad skulle ta så hårt på krafterna (och knäna)? Inte jag i alla fall. Ändå fortsatte jag och Mirren att åka och åka bara för att sånt är så himla roligt! Märks att vi håller hårt i vårt barnasinne, men ibland är det nästan bara skönt att få bli 10 år igen. För det var ungefär den målgruppen som de resterande delarna av kön till kanan bestod av, haha.

Just nu sitter jag och gosar med mammas ena pluttdjur, men funderar på att börja pallra mig in mot duschen istället för att börja lukta marsvin. Ikväll tänker jag då göra allt annat än att sitta hemma, och som det ser ut just nu blir nästa stopp Framnäs badplats för att umgås med diverse människor. Hiss eller diss? Det får jag reda på imorn. Nu håller hur som helst odjuret på och river sönder mina ben, så då ska hon få komma tillbaka till buren och jag ska sluta skriva. Bye!


(Det ska föreställa ett marsvin istället för en svartvit marackas, men har man sämst webkamera så har man.)
/R

Kommentarer
Postat av: hanna

haha marackas <3<3<3 påminner mig om när man skulle "skapa musik" på dagis! oljud deluxe haha

2009-07-23 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0