Rebecca hjärta mobilblogg

Here we go again. Sitter just nu i min lilla stuga precis utanför farmor&farfars bjässe hus och lyssnar på hur regnet smattrar mot fönstret, fast det låter mer som om orkanblåsten utanför snart kommer slita loss hela byn istället. Brr, försöker tänka tillbaka på hur varmt och skönt jag hade det för ett år sen vid den här tiden, då jag spenderade tre veckor på soliga, underbara malta. Tänk vad fort tiden går, och det är inte lite jag längtar tillbaka heller! Speciellt inte i detta typiska, svenska "sommarväder". Brr igen!
Men men, INNAN detta regnoväder kom ifatt oss så var det släktgrillning tidigare idag. Över halva min släkt bor här uppe i piteå så det blev många gamla ansikten att hälsa på (och en hel del "vad stor du blivit Rebecca!"). Äh, jag gillar min pite-släkt, speciellt den där dialekten de har när de pratar. Man får nästan lite "I'm home!" känsla när man hör den, haha (dock kan jag den inte själv, fy skäms).
Nu börjar mobilen säga stopp på tecken, så dags att runda av. Ha det bäst!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0