Premiär för mobilblogg

Nu ska vi se! Har på senaste tiden varit nyfiken på det här med mobilblogg, och eftersom jag sitter i en så himla tråkig buss just nu på väg till haparanda (och såklart glömde mitt headset i bilen som är kvar, tillsammans med mamma och pappa, i piteå) så har jag inget bättre för mig. De senaste två dagarna har inte varit de mest effektiva precis, eftersom jag spenderat dom båda i någon typ av rullande fordon. Ändå har jag lyckats föräta mig på de raststopp som vi har gjort på vägen (mitt res-motto: du vet aldrig när du får mat nästa gång! Haha). Försöker tappert hitta en vägskylt där det står hur många mil det är kvar till haparanda, så jag vet hur många mil till jag kommer få lida utan musik. Snacka om ett riktigt i-lands problem, att glömma sitt headset. Haha.

Nej, för att inte göra min telefonräkning allt för dyr för mina stackars föräldrar (och för att jag bara har ett fåtal tecken kvar) så funderar jag på att runda av nu. Har ändå lyckats fördriva tiden i några minuter i alla fall. Yey! Ha det!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0