Ouf 2...

Jag kan ju säga att bara sova 10 minuter på en hel natt är verkligen ingenting jag rekomenderar. Hur som helst, så vaknade jag upp vid en "bad-grop" på vägen mellan Västerås och Sala. Alltså blev tältningen, som jag ville ha, av igår kväll! Får ursäkta om jag verkade något "kylig" eller liknande på inlägget igår, men det hade varit en förbaskade berg-och-dal bana på den där himla tältningen. Inte förrän runt halv elva så blev det definitivt bestämt att genomföra en av de väldigt många aktiviteter som jag tycker om att göra, nämligen tälta. Sen att jag i stort sett aldrig ens klev in i tältet är en helt annan femma. Det var så svalt och skönt hela natten igenom, och när jag vaknade till runt åtta snåret (efter att, som sagt, bara sovit i 10 min...) så stekte solen på rejält. Förstår fortfarande inte hur vissa klarade av att sova inne i de varma tälten. Jag som höll på att smälta bort där jag låg och snoza på strandsanden. Jaja, en trevlig kväll blev det! Och bilder kommer att komma senare (vet att jag sagt så i alldeles för många inlägg, har det kommit några? Nej...). Men nu har jag blivit lovad på i stort sett heder och samvete att jag ska få bilderna från vårat tält-äventyr så fort som möjligt, så förhoppningsvis dyker dom upp redan i nästa inlägg! To be continued...

Nej, nu ska jag samla krafter på nytt och försöka att inte somna på tangentbordet. Om några minuter ska jag nämligen ut och möta Hanna M, och sedan beger vi oss mot hennes pappa och hans pool. Får hoppas att jag inte somnar i vattnet därborta bara, haha.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0