Onsdag eftermiddag

Högtalare till mobilen, "Låt den rätte komma in" och en hemmagjord skogsbärs smoothie. Mys med mig själv på altanen helt enkelt! Vädret ligger väl på en sån där schizofren-nivå igen. Ena stunden ligger solen på och värmer så skönt, men i den andra så har den gått i moln och det blåser iskallt istället. Kände inte direkt för att chansa och dra ner och bada, utifall massa moln skulle komma iväg, så beslutade att tillbringa den tidiga eftermiddagen ute med mitt skolarbete över sommaren - nämligen läsloggen. Lika gärna bra att få göra lite nytta istället!

Nu funderar jag på att vara lat och ta mig en veggie-panpizza. Livet som halv-vegetarian har hittills gått super, tummen upp för mig!

/R 

Kommentarer
Postat av: hanna

du med dina jävla sugrör!

2009-07-29 @ 20:29:31
URL: http://hmalnacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0