Måndagkväll = Beck

Sitter hemma hos Ankan (känns inte som att jag gör så mycket annat än det nu för tiden) och väntar på att Beck ska börja igen. Efter att ha spenderat de två senaste måndagarna med Beck-tittande hemma hos mig, så tyckte jag och Ankan att det var dags för ett miljöombyte.
Här sitter jag alltså, och nyheterna på tvn har nyligen slutat. Helt sjukt att en 15årig tjej lyckades slå världsrekord i simning och är typ bäst i den sporten. Kommer ihåg när jag brukade simma för x antal år sen. Jag var glad bara när jag fick den där guldplaketten (stavning) i ryggsim, haha. Intreseklubben antecknar...

Nu börjar Beckis igen, ciao!

/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingenting om att du var med mig idag! FY! :P

2009-07-28 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0