'Just let me love you and you'll never leave'

Sommarvädret verkar ha gått på någon slags strejk just nu, eller tagit semester. För inte finns den i Västerås i alla fall. Däremot finns det gott om vindar som säkert kan blåsa upp till en F2 på Fujita-skalan, eller som åtminstone skulle kunna blåsa ner ett träd snart. Usch, nej tack till tornados, tromber och andra naturkatastrofer.
Runt 6 blir jag hur som helst så illa tvungen att ta tag i mig själv och cykla mot Roberta igen. Idag blir det nämligen säsongspremiär för en ridtur ute på det ljuva landet, tillsammans med lilla rara Thunbergan (som det var alldeles för längesen man såg!). Har jag tur så har orkanblåsten lyckats blåsa sig iväg långt, långt bort tills dess, men jag och tur med vädret har sällan gått bra ihop så vi får se hur det blir med den saken.

Nu tänkte jag fortsätta vänta på Hanna som snart kommer och tittar förbi, och fortsätta dunka Kiss ur högalarna. En låt som går varmt här hemma på högsta volym är Heaven's On Fire (ni vet, den Alice sjöng i Idol?). Ingen dålig låt det inte!


/R

Kommentarer
Postat av: hanna

Vem har kissat i högtalarna? haha!

2009-07-21 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0