I'm walking on sunshine



Solen har börjat komma tillbaka! Den har väl i och för sig kommit fram lite då och då nu de senaste dagarna. Men nu höll sig solen framme (och alla moln höll sig borta) i stort sett nästan hela eftermiddagen! Jag, Ankan och Natta bestämde oss för att ta en cykeltur bort mot Lövudden som ligger strax utanför Västerås för sol och bad. Badandet blev väldigt kortvarigt, med tanke på det iskalla vattnet. Men ett kort dopp, massa solande och motion kändes ändå som tre bra sätt att spendera en solig dag på! Och som vanligt blev det en hel del behövligt snick och snack med dessa flickor, ett plus i kanten kan man säga!

Nu känns det ganska hopplöst att försöka hitta på något att göra, så funderar på att sova. Ska ändå vara ute hos Roberta klockan 9 imorn bitti, hjälp! Kanske dags att ta tag i sig själv och dejta kudden, men först ska vi se om det finns något värt att se på tv, höhö.

/R

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa jag är the best on the hest!

Woop woop! Bara ett halv år, det går fort, det ska vi se till!:D Och om ett halv år när du fyller 18 äre bara 7 månader tills jag fyller systemet;) dendu!:D

2009-07-23 @ 08:27:58
URL: http://hmalnacs.blogg.se/
Postat av: Hanna (igen)

Idag ska vi leka på staaaan:D

Men tyvär måste jag åka hem runt fem för jag ska med mamma ut och springa. (måste ligga i nu innan Turkiet!)

2009-07-23 @ 08:28:47
URL: http://hmalnacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0