Home Sweet Home

Borta bra men hemma bäst, eller vad säger man? Jag har dock lite delade meningar kring det där, men måste ändå erkänna att det är riktigt skönt att komma hem igen. En av de första sakerna jag gjorde var att kolla in i mitt rum och bli överlycklig över att mitt enda privathåll var precis som det var när jag lämnade det - stökigt med andra ord, haha. Nästan direkt efter att jag dumpat av väskorna så sprang jag ut och mötte Hanna, och vilket kramkalas det blev! Det är ett under att vi har klarat oss utan varandra i 10 hela dar, fy fasiken. Haha. Jag har även fått krama sönder min lilla vän Elina också, och henne har jag inte träffat på två veckor! Ska förbjuda alla mina kompisar från att resa bort igen, men då har man i och för sig kanske inte lika mycket att längta efter heller - mer än min mjuka, underbara säng! Sängen jag sov på i Norrland trodde man ju emellanåt var från stenåldern. Aj, aj, min rygg tyckte inte om den!

Imorn är en ny vecka, och en ny chans att få träffa alla saknade små filurer igen! Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer utan funderar på att runda av denna dag och ta en dejt med kudden (har ändå varit uppe sen klockan åtta imorse!).
Natti, natti!

Låter förresten min Norrlands tripp få beskrivas i bilder, men måste ändå tillägga att ibland är det riktigt skönt att bara få komma ifrån allting hemma i Västerås och få komma iväg långt, långt bort. Rebecca goes Norrlands-lover.



Farmor och Farfars typ... "mark?". Hur som helst, den lilla stugan närmast bilen var den jag bodde i (om någon bryr sig, haha).




Kanske inte världens intressantaste bilder direkt, jag var ganska dålig på att använda kameran. Hehe.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0