Rebeccas rum 2.0

Resväskor som jag inte orkat packa upp, smutsiga kläder som jag inte orkat slänga i tvätten, nytvättade kläder som jag inte orkat hänga in i garderoben, nya lakan som jag inte har orkat börja använda plus en hel del diverse skräp på skrivbordet (som jag inte orkat plocka undan). Egentligen undrar jag hur jag ens kan leva därinna, jag som alltid ska vara så ordentlig! Var sak har sin plats helt enkelt, men inte idag. Och så här har det ändå sett ut ända sen jag kom hem, vilket är ett par dagar tillbaka.

Well, jag blir så illa tvungen att anlita mig själv som städerska och ta tag i all röra för om några timmar kommer Daniela och Matilda på besök. Vi tänkte fixa oss själva grillad mat till sen lunch (mumma!) men först är det duschen som väntar, sedan rummet. Usch, låter inte roligt nånstans att behöva städa! Kom igen nu Rebecca, hitta motivationen!

/R


Kommentarer
Postat av: Daniela

Värre än mitt rum till och med :D Haha, då är det illa ;) Tack igen för en trevlig dag/kväll <3

2009-07-15 @ 12:00:44
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0