Here we go again

Sitter här igen efter en rätt så uttråkad kväll - igen. Har inte gjort så mycket annat än att titta på tv/film de tre senaste kvällarna. Tycker nästan det börjar räcka med vilandet efter helgens relativt sömnlösa nätter. Har nog varit i fit for fight mode ett ganska bra tag nu skulle jag tro, så imorn tänker jag då inte sitta inne! Fast tänker vädret fortsätta vara som det är just nu så blir det väl inget med det heller. Äh Rebecca, ta tag i dig själv!

Har märkt en sak också, att såna här rastlösa kvällar får en att börja filosofera en hel del kring livet. Här om dagen har jag för mig att jag satt ett bra tag och funderade bara över varför jag heter Rebecca. Konstigt? Vissa skulle nog tycka det. Åtminstone gör jag det.


Som sagt, alltid lika söt som osminkad och uttråkad. Nu är jag filosof också!

/R

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hörrudu, jag höll inte allste på att flyga av, jag satt som fastklistrad på hästen. (hon hette Greta btw!) Det var dom där satans nybörjarna som fölg av som vantar, för att dom inte ens kunde ha kontroll över hästarna. HIHI. Och imorgon ska vi gå på stan Beccis:D

2009-07-22 @ 08:50:35
URL: http://hmalnacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0