Hårbolls-väcknings-metoden

Mamma väckte mig på ett väldigt konstigt sätt imorse. Hon kommer in, står precis vid sängkanten, kastar över mig två hårbollar och snackade sedan något om en trasig vattenflaska. Jag, som varit vaken i drygt två sekunder, fattade nada och ville bara somna om. Men icke. Istället hade jag mammas två bråkande marsvin på mig som rev sönder halva min hals. AJ. Nästan värre att vakna upp på det viset än när pappa brukar lysa sänglampan rakt i ansiktet på mig. Nu kanske folk får förståelse över mitt hemska morgonhumör, ehe.

Men men, halv 10 skulle jag ut till Roberta för att hoppa lite hinder tillsammans med Emma och Malin. Nog för att hindrena inte är av någon OS-klass precis, men några roliga skutt blev det. Alldeles strax ska jag iväg till häst nr 2 för dagen, nämligen Pelle. Ska bara samla lite energi först, tror fortfarande inte riktigt att jag har vaknat till ordentligt än, haha...


Skutt! (Rebecca slog även på den seriösa minen, haha)

/R

Kommentarer
Postat av: Nephiee!

KRIGARN!

2009-07-30 @ 16:26:41
Postat av: Hanna

Hahaha snygga hinder;)

2009-07-30 @ 20:03:17
URL: http://hmalnacs.blogg.se/
Postat av: Josefin

haru tagit stolparna från vägen?=( dum rebecca!

2009-08-02 @ 19:31:34
URL: http://jousefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0