Gropen på G

Snart är det dags att börja kila mot Konsum för att bli upphämtad av Ida&co. Dagens första planer ser ut att bli plaska, bada och sola vid Hökåsen gropen som ligger knappt utanför Västerås. Känns nästan som att man måste ta vara på varenda soliga dag som finns nu för tiden, eftersom regnet tycks ligga och lura kring nästa hörn. Enligt vädret ska det börja bli dåligt väder imorn. Men ska jag vara ärlig så tvivlar jag ganska mycket på VLT's väderprognoser nu för tiden eftersom de inte verkar har slagit in riktigt (vad jag märkt). Dags att byta väderkälla så småningom, fast SMHI har haft sina brister dom med...

Äh, imorn vill jag faktiskt ha regn! Då kanske nämligen jag och Hanna ska tillbringa dagen framför tvn och ett nytt Scrubs maraton. Man kan inget annat än älska den serien, speciellt eftersom den har min och Hänis gemensamma sjuka humor. That's great! Något jag ser fram emot, om nu vädret blir dåligt som sagt. Annars får jag väl spasmer om jag sitter inne fast solen skiner utanför fönstret, haha. =)

Nej, nu är det nog dags att börja avsluta här och fortsätta välja ut dagens solbrillor. Blir väl pilotisarna som vanligt, enkla och passar till det mesta. Have a nice day!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0