*Gäsp*

Sitter trött som ett svin hemma hos Matilda just nu. Hon, jag och Danni har tillbringat större delen av dagen till att dega framför tvn och första säsongen av 2½ men, love it. Låter som en rätt så seg söndag, och en rätt så seg "dagen-efter" dag överhuvudtaget. M-hm.

Gårddagen var hur som helst riktigt skoj om du frågar mig, både hos min syster och hos Miranda. Måste smsa den nyblivna 18åringen snart och fråga om hon överlevde krogendebuten igår, haha. Har lite delade meningar kring det. Kvällen för oss icke krogenmyndiga slutade hemma hos Matilda. Efterfest redan klockan elva på kvällen var väl ingen större hit precis och kvällen fick, som sagt, ett tidigt avslut. Men nog hade jag en superskoj dag bakom mig, no doubt!

Nu ska jag leka social med flickorna igen. I keep in touch.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0