Fredag

Har egentligen noll tid att sitta och skriva här just nu, men om jag inte skriver nu så skriver jag antagligen ingenting alls idag, so why not? Jag ska alldeles strax bege mig tillsammans med Daniela mot Ida och en liten s.k "grill-förfest". Flitig som jag är har jag ingenting att grilla än, men det är det man har Ica för (att handla mat i sista sekund med andra ord). Senare ikväll blir det Power Meet igen, och det kommer nog vara mycket mer folk och bilar idag än vad det var igår. Kan inte bärga mig innan jag får känna lukten av avgas igen (och jag ska vara emot klimatfärändringarna...)

Nej, nu är det dags att börja vandra mot cykeln och hoppas för fullt att det inte ska regna ikväll som det gjort tidigare idag. Sen tänker jag bara berätta att jag kommer sakna min Hanna-plutt som åkte till London idag. Hälsa Jude Law från mig!br>


Bild från igår då Power Meetan spenderades med Hanna, Maria och ännu mer Skinnskattebergare. Maria och Lisen blev överlyckliga då vi stötte på någon random från tv-serien "Färjan". Jaja, vissa har ju sina annorlunda "lyckokällor".


/R


Kommentarer
Postat av: hanna

du nämnde alrig "scarface"!..ääh lika bra haha

2009-07-06 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0