Födelsedagsfirande x2

Borde egentligen för tillfället vara inne i badrummet med sminkväskan i ena handen och plattången i den andra för att fixa mig, men kände för att slänga iväg ett litet inlägg lite snabbt innan. Om sisådär en kvart kanske beger jag med familjen oss iväg mot Irsta och min systers 30års kalas. Ska bli väldans gott med grillad mat (grillade grönsaksbiffar för min del) och har jag tur blir det kanske en och annan tårtbit, mums (orka att det enda jag tänker på är mat, haha). Nej, ska bli skitans kul att få träffa bigsistah också för den delen!

Klockan åtta bär det av, åtminstone för min del, tillbaka till stan för att fira Miranda som blir 18 stora idag. Congrats Mirren! Tjejen ska senare ut på sin första krogen runda och göra Konrad (I guess) osäkert. Kvällen lär alltså sluta relativt tidigt för min del, med tanke på att jag är ett halvår för liten för stans krogar, snyft.

Nu kommer pappa in och tjatar på att jag ska börja fixa mig. Kanske borde göra det också. Ha en trevlig lördag! =)

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0