Bloggning @ Häni

Sitter hemma hos Hannabanan just nu och väntar på att kvinnan ska blir klar snart. Hon är ungefär lika seg som jag brukar vara när jag fixar mig, om nästan inte värre.. Men man blir ju som man umgås, sen vem som har bråst på vem är ett annat dilemma. Ett dilemma jag inte har så stor lust att ta tag i just nu, hehe.
Anledningen till varför jag sitter här och väntar är för att inom kort ska både jag och fröken H bege oss mot Malmaberg och återförena oss med våra tältkompisar som vi tältade med för drygt två veckor sen. Skulle gissa på att det kan bli fler människor därborta ändå, men vågar inte riktigt chansa. Så välinformerad är jag inte än. Men kvällen blir som man gör den till, och jag som blir så sjukt lättuttråkad av att bara sitta hemma blir glad av att bara komma ut utanför huset. Funderar som sagt fortfarande starkt på den där kojan i skogen, någon som vill sponsra med träplankor?
Nu ropade fröken att hon snart är klar, så det är nog dags för mig att avsluta detta inlägg och påbörja kvällens chill istället. Like the sound of that. Ha det! (=

Passande låtval inför kvällen tycker jag nästan, Anders Fernette - Hungry Eyes.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0