Beck

Idag har jag kommit fram till att jag kommer sitta fastklistrad framför tv:n en dag i veckan i flera veckor framöver. Varje måndag på tv4 klockan 21.30 kommer det nämligen att visas en Beck film åt gången under några veckors tid (skulle jag gissa på). 
Jag fattar inte. Det är inte ens min typ av film. Beck? - Usch och fy brukade jag säga åt de filmerna förut. Kriminal slash deckare är inte något som tillhör min topplista i filmgenrer precis. Verkligen inte. Jag har aldrig varit något för Morden i Midsommer, CSI etc. tidigare.
Ändå så känner jag att jag måste se varenda en av Beck-filmerna just nu. Tro det eller ej, men jag tycker dom är så förbaskat bra! Sen att jag har väldigt svårt att hänga med i alla svängar är en helt annan femma, men ändå. Jag tycker Beck-filmerna är bra, och det är något jag aldrig trodde jag skulle säga eller tycka.

Beck, Beck, Beck, det blev ett himla tjat. Men det var ändå allt jag ville ha sagt med denna dag.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0