Applåder

Wiho, första gången på länge då bilder jag lovat att visa har laddats upp! Har kommit fram till att jag ska sluta garantera det så ofta. Vi ser ju hur det gått hittills, ehe. Hur som helst, här kommer lite bilder från igår!





Nu ska jag nog säga puss och godnatt till datorn och sedan hoppa i säng. Önskar att jag kunde få en längre sovmorgon imorgon bitti än vad jag kommer få, men jag och Mirre tänkte kanske sticka till Lögabadet och bada imorn förmiddag. Måste passa på nu den sista stekande sommardagen, för sen ska det tydligen bli halvdåligt väder, buääääh! 
Men mitt i det dåliga vädret som är på ingång så drar världens största bilträff igång här i Västerås imorgon, nämligen Power Meet! Är nog ett av de roligaste evenemangen som händer i den här stan, om inte det enda roliga evenemanget, haha. Nej då, nu ska jag inte vara sån. Godnatt!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0