04.36

Gäsp. Kom precis hem efter en chillkväll ute på Hagas gator, för att inte tala om en god natt strips tallrik på vägen hem! Säger bara Milles (Miles enligt Hanna&Cattie...) in my heart. En helt okej kväll blev det! Som jag brukar säga, man ska alltid göra det bästa av situationen. Skulle allt bra velat ligga i min säng och sova nu istället för att sitta här, men eftersom två nattugglor insisterade på att följa med mig hem för att få äta mammas brownies så får jag lov att vara vaken. Självklart hade jag ingenting att säga till om heller, hehe.

Nu sitter dom däremot och ser ut att få en varsin dejt med John Blund när som helst. Dags att kasta ut dom och själv krypa ner under täcket. Imorn har jag nämligen en känsla av att det kommer bli en lååång dag...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0