01.06

Och jag har tråkigt som jag vet inte vad. Försökte få ner tråkighetsfaktorn med jordgubbsätande framför 2½ män/Scrubs, men resultatet blev, minst sagt, fail. Sitter och funderar starkt på en nattpromenad, men mörkrädd som jag är så vågar jag inte. Kanske väntar tills solen börjat gå upp, om ca två timmar kanske? Nja, förmodligen kommer jag nog ligga och sova som en stock då, och ha tackat av antagligen historiens mest tråkigaste onsdagkväll. Inte gå ut på någon tråkig promenad med en mobil som hakar upp sig och ett headset som klappar. Säger bara i-landsproblem... Nej, nu slutar jag med att leka pessemist-kalle och går snart tillbaka till tvn. Paradise Hotel har inte slutat än va?

Uttråkad och osminkad, är väl då man är som sötast antar jag? Räck ut tungan lite mer.

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Söta unge! :D <3

2009-07-16 @ 02:08:48
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0