Städning på g

Denna tisdag har nog tillhört en av de längsta i hela världshistorien. Min dag började, hör och häpna, klockan åtta imorse! Bara för att jag skulle till stallet klockan 10 med Kvack som hade teoridag och jag hade absolut ingenting. Livsbrist kanske?
Hur som helst, skulle vi städa kl två nere i vårt ofräscha klubbrum för att få det att se lite mindre ofräscht ut. Det slutade med att helt plötsligt var allihopa uppe på en fåtölj efter att Johanna upptäckte att det fanns en spindel i rummet. Vi är inte rädda för stora fyrbenta (väldigt ofta galna) djur på 500 kg, men när en liten åttbent svart jäkel på typ 0,5 gram springer omkring skriker vi varandra döva. Som tur var kunde vår hjälte Kvack rädda oss från "odjuret".

Nu sitter jag i tryggt förvar framför datan och har precis levt upp till fettistisdagen och ätit en semla. Om drygt 10 min kommer pappeli hem och då bär det av för, min och Ankans del, mot Anton och en tv-spels kväll.

Geeky pyss. /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0