Måndag...

Jag nära på hatar måndagar.
Speciellt denna måndag, när jag verkligen har vaknat på fel sida av sängen (logiskt sätt soffan, spenderade natten hos Duckface). Och att ha matte b som första lektion på en ny vecka borde förbjudas och den som bryter mot den regeln borde få dödstraff. Alltså borde idioten som gjorde mitt schema hängas.

Men det finns faktiskt ett litet ynka plus med denna måndag (tänka sig) och det är att jag inte har någon engelska idag och slutar drygt 13.20. Men tro inte att jag jublar för det när jag kommer hem och en hög av skolböcker väntar på mig.
- Ljudhäftet (prov imorn)
- Psykologiboken (också prov imorn)
- Loggboken från tvåornas projekt (som skulle varit klart för 2 veckor sen, ehe)
- Samhällsboken (prov på torsdag)
- Samhällshäftet (som sagt)
- Två idrottsuppgifter (som jag fick någon gång i början av oktober säkert)

Och under tiden jag har rabblat upp det här så klickade väl hälften av alla läsare över till blondinbella eller somnade på tangentbordet. Tyck inte synd om mig, nej. Frihet slash sportlov om en vecka!

Så vill jag tillägga (för att göra min måndag ännu mer patetisk) att den perfekta killen finns inte och att skåne ta sig (undantag mums Månsa).

Byt gärna ut Agnes mot mig!

KULT! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0