Hejsvejs

Blogg kan vara riktigt segt ibland. Speciellt när man inte orkar blogga. Som jag nu inte orkat göra sen i måndags och som jag egentligen inte orkar göra idag heller. Se det här mer som ett tecken på att jag fortfarande är vid liv.

Är hos Ronja nu med Emma. Vi har inte gjort något speciellt. Pratat gamla minnnen från Skälbyskolan som vi gick i 1-6 (att t.ex alla var "otrogna" med alla) och en hel del annat onödigt som händer runt omkring våra liv. Farre fick ta en liten del utav det och konstaterade att Ronja är "farlig".  Inte då, hon bits bara lite.

Om en kvart ska R och E till sin dans och jag ska hem och leka social med min samhällsbok. Prov imorn som gäller, och jag är lika överlycklig som alltid. .- Not. Jag ska kunna allt om ideologier, politisk makt, sovjetunionen, warzawapakten osv. Precis, jag har absolut ingen aning om vad jag själv nyss skrev. Just önska mig good luck.

PÖZZ /R


Kommentarer
Postat av: Farre

hahaha xD Ja, bestämd och aggressiv tjej vafan:p

2009-02-24 @ 11:49:23
URL: http://fallister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0