Från Wenströmska

Mediekommunikation måste vara en av de tråkigaste lektionerna som existerar ibland. Som nu, när vi ska skriva en "rapport" om tvåornas projekt som vi har hållit på med de tre senaste veckorna och som avslutades i fredags. Vi har femtioelva frågor att svara på och som ska bli en sammanhängande text. Blä.
Att vi ska skriva åtminstone runt två sidor gör inte saken bättre, med tanke på att jag efter en halvtimme kanske skrivit en fjärdedels sida. Om ens det.

Hur planerna ser ut för senare idag är inte riktigt bestämt än. Kanske att jag drar en sväng på stan och köper det där solpudret som jag egentligen skulle köpt för flera veckor sen. Alltid typiskt mig att skjuta upp saker. Jag ska även ta en datafri dag när jag kommer hem, vilket behövs för att ta tag i mitt tragiska liv (och dammsuga rummet). Kanske drar en sväng till pulkabacken med någon rolig filur, nu när det kommit sisådär 3 meters snö. Barnasinnet i behåll säger jag bara!
Eller att jag kanske ägnar hela kvällen åt att bara titta på komedier på dumburk nr 2. Typisk måndag.

Nu har jag kommit nästan en hel sida på det här förbaskade rapportäcklet, så dags att säga hej svejs här och försöka bli klar innan mediekommunikationen är över. Annars blir det hemarbete, och det har jag 0 ork till.
Nej, rättare sagt -20 ork till.

Pyss /R

Kommentarer
Postat av: erica*

2009-02-09 @ 20:52:47
URL: http://men
Postat av: erica*

nja inte riktigt. Pannluggen har växt sig så lång så den är typ snedlugg (blöö >_<). <3

2009-02-09 @ 20:53:23
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: erica*

nja inte riktigt, pannluggen har växt sig så lång så den är typ megafet snedlugg (blööö >_<) <3

2009-02-09 @ 20:54:01
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0