Direkt från Strängnäs

Såhär ser det ut.

(Och tyvärr så överdriver jag inte så mycket med den här bilden...)

Skämt åsido, här är jag nu! Har varit bestämt ett tag tillbaka att jag skulle ta mig hit den här dagen, trots att jag tvekade i början. Anledningen var att det är fredagen den 13e idag, allmänhetens otursdag. Men jag överlevde tågresan hit! Nu gäller det bara att överleva kvällen också, får se hur det blir med den saken... Strängnäs = born to be wild and crazy! Jag tycker om den här stan, även om det är så litet så att man ser halva befolkningen på tågstationen redan, men allt kan inte vara perfekt.

Nu ska jag börja leka lite social med Linn och Mahlin. Kanske slänger iväg ett inlägg imorgon, kanske inte.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0