Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag nämnde igår att jag skulle lämna detta bondsamhälle och åka tillbaka till la Västerås. Så blev det inte riktigt. Linn ville så gärna ha kvar mig här (med andra ord ville hon ha någon att tröstäta och dräggla åt måns zelmerlöw i melodifestivalen med). Varför inte?

Idag däremot kan hon inte hålla kvar mig. Klockan fyra exakt är det hockeymatch som gäller! Sundsvall tror jag står för motståndet den här gången, har inte haft så stor koll efter denna helg. Linn är inte bra för mig, men som tur var har jag ju min älskade käpphäst!

Nu ska vi kolla klart lilla sjöungfrun på Disney Channel, mys pys film. Sen ska jag nog börja fixa mig (min buss går om 40 min, det här med tidsplanering är verkligen inte min grej!)

Have a nice day /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0