Denna torsdag är lika med...

...Försova sig en timma och missa dagens första lektion (psykologi)
Välja individuella valen till trean som är värre än vad det låter (speciellt när man inte ens vet vad man vill läsa, blä)
Pannkaks-lunch (dagens första plus)
Samhällslektion (där vi i stort sett går igenom "blattarnas rätt i samhället")

Och just nu är jag på webdesign tillsammans med Matilda och vi är fast här ända tills kvart i fyra. Mys. Vi håller just nu på att göra en hemsida för bebiskläder, how sweet. Efteråt ska vi ner på stan och hitta något rosa plagg till mig. Ska nämligen på partyparty imorgon där temat är Love (eftersom det är alla hjärtans dag på lördag) och alltså ska alla klä sig i rosa tydligen. Det enda rosa jag har hemma är en sommarklänning från gina tricot, och det känns inte så lägligt att ha den nu i vintertrenden precis. I värsta fall får jag strejka och bära svarta kläder, moohahaha!

Jag ska även till stallet idag och ta hand om min pelleplutt och kommer väl som vanligt inte komma hem för än klockan nio ikväll. Gullig torsdag. Men vad gör jag inte för mitt älskade stinkande stall? Exactly. Därför jag passar på att slänga iväg ett blogginlägg nu för när jag kommer hem kommer de resterande delarna av kvällen spenderas med plugg, plugg och plugg.

Nu ska jag fortsätta med min b-sida så den blir klar helst innan nästa vecka då vår deadline är satt.


Sweeet.

Pyss /R

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: jo, jag kan tänka mig att det är så. Men det är så sjukt trist när man inte fattar nånting :P

2009-02-12 @ 16:39:51
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0