Datafri kväll, jo tjena

Det gick ju bra det! Ehe.
Efter fem minuters betänketid valde jag datan framför pluggandet, ett val där jag lät latheten vinna över viljan att göra något åt mig själv. Första gången på länge som det händer faktiskt!
Hur som helst, så fick jag den där förbaskade rapporten som hemuppgift i alla fall, men den har jag inga planer på att ta tag i just nu. Nej anledningen varför jag slänger iväg ett snabbt inlägg denna sena (tyvärr fortfarande) måndag kväll är att jag fick ett ryck att lägga upp en video. Låten är gammal, ja. Men som med låtar jag lagt upp tidigare, på min tidigare blogg, så har jag lagt upp dem för att de speglar mitt liv i dagsläget. Finvalda ord där Rebecca gumman.

Nick Lachey - I can't hate you anymore

Och eftersom det inte går att ta orginalvideos från youtube längre så är det någon remix av One Tree Hill. Men jag klagar inte, Chad Michael Murray är mums. Enjoy.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0