Dagen efter

Jag är absolut inte skrivsugen just nu, men för att inte förlora de väldigt några läsare jag har så tar jag mig friheten att få ihop något jag hoppas blir lyckat men istället bara blir skit till blogginlägg.

Kvällen igår var trevlans, väldigt kort bara. Och väldigt dimmig för allas del. Tror inte en enda kotte såg rakt om jag ska vara ärlig... Men inga större komplikationer skedde, det stora problemet var mer när halva partyt drog vid halv 12. Nog för att jag tillhörde den halvan, så jag klagar inte.

Idag har jag mått prima, tro det eller ej! Och Kvack som spenderade natten at my place har varit pigg och kry, faktiskt. Så pigg och kry att hon var på när jag ville dra till backen och åka sopsäck. Man vet aldrig när snön försvinner från Västerås. himla upp- och nedvända stad.

Ankan var en "levande snögubbe".

Och jag tyckte inte om att gå upp för backen.

Nu ska Ducky få låna min data resten av kvällen, och imorn är det tisdag. En ren upplysning för allmänheten.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0